פניות הציבור
פניות הציבור, תחום איכות השירות
חוה לוי, מנהלת תחום איכות השירות עוסקת בטיפול בפניות הציבור, ייזום ושיפור שטתי של תהליכים בנושא קידום איכות ומצוינות השירות, תוך ביצוע בקרה ומשוב.
השבחת השירות הניתן לציבור ולעובדי ההוראה במערכת החינוך מהווה את אחד היעדים המרכזיים של משרד החינוך במחוז חיפה. תחום זה דורש ראיה מערכתית, הקפדה על פרטים, מעקב שיטתי אחרי תהליכים וביצועם. כל זאת מתוך היכרות מעמיקה עם חוזרי מנכ"ל, הבנת היבטים מנהליים ומשפטיים, הקפדה על לוחות זמנים ויחסי אנוש מכבדים.